Stran je bila v uporabi in posodabljana do konca leta 2019. Vabimo vas na ogled vsebin o kakovosti izobraževanja odraslih na novi spletni strani: https://kakovost.acs.si/.

Domov
Kdo smo
O dejavnosti
razvoja kakovosti
Aktualni projekti
in naloge
Razvoj podro�ja
in pomembni mejniki
Mednarodno
sodelovanje
Povezave
Pi�kotki
Aktualne vsebine
Želite podaljšati oziroma pridobiti Zeleni znak kakovosti v letu 2020?
Za organizacije, ki bi želele obnoviti ali na novo pridobiti pravico do uporabe Zelenega znaka kakovosti, bomo tudi v letu 2020 izpeljali postopek za podeljevanje znaka.
Več...
Z omrežjem svetovalcev za kakovost izobraževanja odraslih smo izpeljali drugo letošnje srečanje na ACS
Na delavnici 23. oktobra 2019 na ACS so svetovalci za kakovost predstavili opravljeno delo pri razvoju spremljanja kakovosti dela učitelja.
Več...
Nov priročnik
Na ACS smo v mesecu juliju natisnili novo strokovno učno gradivo v podporo delovanju svetovalca za kakovost izobraževanja odraslih z naslovom O MOJEM DELU SVETOVALKE ZA KAKOVOST.
Več...
Dan kakovosti na ACS
Skupni akciji TVU Kakovost ustvarjamo vsi se je 17. maja 2019, na dan akcije, pridružil tudi Andragoški center Slovenije z Dnevom kakovosti na ACS.
Več...
Skupna promocijska aktivnost svetovalcev za kakovost v TVU 2019
V letu 2019 je bil med skupne akcije TVU prvič vključen dan, posvečen delu organizacij in posameznikov, povezanem s presojanjem in razvijanjem kakovosti izobraževanja odraslih.
Več...
Izpeljali smo prvo spopolnjevanje svetovalcev za kakovost v letu 2019
6. februarja 2019 je na ACS potekalo prvo letošnje srečanje svetovalcev za kakovost.
Več...
Nov program usposabljanja za pridobitev temeljnega znanja s področja presojanja in razvijanja kakovosti
Na ACS smo v letu 2017 razvili nov program usposabljanja za pridobitev temeljnega znanja iz kakovosti za osebje v izobraževanju odraslih.
Več...
Vabljeni k ogledu novega spletnega portala MOZAIK KAKOVOSTI
Na ACS smo v letu 2017 razvili spletno zbirko priporočil, pripomočkov in dobrih praks o samoevalvaciji v izobraževalni organizaciji - Mozaik kakovosti.
Več...
Pristop k samoevalvaciji POKI
Vabljeni k ogledu promocijske knjižice, ki opisuje model samoevalvacije izobraževanja odraslih - pristop POKI. Na voljo je v slovenskem in angleškem jeziku.
Več...
UMEŠČENOST SVETOVALCA ZA KAKOVOST V DELOVANJE ORGANIZACIJE, KI IZVAJA IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH

Kakovost   Razvoj področja in pomembni mejniki   Publiciranje   UMEŠČENOST SVET...

UMEŠČENOST SVETOVALCA ZA KAKOVOST V DELOVANJE ORGANIZACIJE, KI IZVAJA IZOBRAŽEVANJE ODRASLIH
dr. Tanja Možina, Sonja Klemenčič, Jasmina Orešnik Cunja, 2018

Kraj izdaje: Ljubljana

Po desetletnem delu s svetovalci za kakovost, ki so to vlogo vzpostavljali in jo uveljavljajo v izobraževalnih organizacijah, kjer so zaposleni, smo na Andragoškem centru Slovenije presodili, da je čas, da se nekoliko ustavimo in presodimo, kako se je doslej vloga svetovalca za kakovost uveljavila v praksi izobraževanja odraslih

V letu 2017 smo tako izpeljali precej obsežno samoevalvacijo na dveh ravneh, in sicer:
  • samoevalvacijo dela strokovne ekipe, ki je na Andragoškem centru Slovenije razvojno snovala in usmerjala delovanje omrežja svetovalcev za kakovost in delo posamičnih svetovalcev ter
  • samoevalvacijo dela delujočih svetovalcev za kakovost v praksi izobraževanja odraslih.
Samoevalvacijsko študijo smo zasnovali še nekoliko širše, saj smo z njo želeli ugotoviti tudi potrebe po svetovalnem delu za kakovost v izobraževanju odraslih ter zbrati premisleke vprašanih o tem, kako naj bi se vloga svetovalca za kakovost v izobraževanju odraslih razvijala in sistemsko umeščala v prihodnje.

V samoevalvacijsko študijo smo zajeli izobraževalne organizacije z delujočimi svetovalci za kakovost, ki so se usposobili v letih 2007 in 2011 in so bili v svoji organizaciji imenovani za opravljanje te vloge. 

Samoevalvacijo o uveljavljanju vloge svetovalca za kakovost na ravni posamezne organizacije so svetovalci za kakovost opravili sami v svoji izobraževalni organizaciji. V samoevalvacijski študiji, ki je pred vami, pa so zajeti sumarni izidi anketiranja o uveljavitvi vloge svetovalca za kakovost, ki je bilo v letu 2017 opravljeno v petnajstih organizacijah z delujočim svetovalcem za kakovost. Samoevalvacijska študija zajema tudi ugotovitve in predloge za nadaljnji razvoj ter umeščanje vloge svetovalca za kakovost v sistem izobraževanja odraslih v Sloveniji. 

Avtorice samoevalvacijske študije so dr. Tanja Možina, Sonja Klemenčič ter Jasmina Orešnik Cunja. Izpeljavo samoevalvacije je omogočilo Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.

Publikacija je dostopna na: https://kakovost.acs.si/doc/N-1274-1.pdf


 
    

English
POKI
Svetovalci za kakovost
Ekspertna zunanja evalvacija
Spodbude za kakovost
Slovar pojmov
Knji�na polica
Spletne zbirke
Nosilci znaka POKI
Dobitniki priznanj
Dogodki
Izobraževalno srečanje organizacij za Zeleni znak kakovosti

Drugo letno srečanje omrežja svetovalcev za kakovost

Predstavitev slovenskega pristopa k samoevalvaciji POKI na Nizozemskem
 (C) 2003-2024 Andragoďż˝ki center Slovenije, datum zadnje spremembe: 20. 12. 2019
zadetki: 0, raďż˝unalniďż˝ka izvedba: Franci Lajovic, Robert Šmalc, urednici: Jasmina Oreďż˝nik Cunja, Petra ďż˝maljcelj
Politika zasebnosti