Stran je bila v uporabi in posodabljana do konca leta 2019. Vabimo vas na ogled vsebin o kakovosti izobraževanja odraslih na novi spletni strani: https://kakovost.acs.si/.

Domov
Kdo smo
O dejavnosti
razvoja kakovosti
Aktualni projekti
in naloge
Razvoj podro�ja
in pomembni mejniki
Mednarodno
sodelovanje
Povezave
Pi�kotki
Aktualne vsebine
Želite podaljšati oziroma pridobiti Zeleni znak kakovosti v letu 2020?
Za organizacije, ki bi želele obnoviti ali na novo pridobiti pravico do uporabe Zelenega znaka kakovosti, bomo tudi v letu 2020 izpeljali postopek za podeljevanje znaka.
Več...
Z omrežjem svetovalcev za kakovost izobraževanja odraslih smo izpeljali drugo letošnje srečanje na ACS
Na delavnici 23. oktobra 2019 na ACS so svetovalci za kakovost predstavili opravljeno delo pri razvoju spremljanja kakovosti dela učitelja.
Več...
Nov priročnik
Na ACS smo v mesecu juliju natisnili novo strokovno učno gradivo v podporo delovanju svetovalca za kakovost izobraževanja odraslih z naslovom O MOJEM DELU SVETOVALKE ZA KAKOVOST.
Več...
Dan kakovosti na ACS
Skupni akciji TVU Kakovost ustvarjamo vsi se je 17. maja 2019, na dan akcije, pridružil tudi Andragoški center Slovenije z Dnevom kakovosti na ACS.
Več...
Skupna promocijska aktivnost svetovalcev za kakovost v TVU 2019
V letu 2019 je bil med skupne akcije TVU prvič vključen dan, posvečen delu organizacij in posameznikov, povezanem s presojanjem in razvijanjem kakovosti izobraževanja odraslih.
Več...
Izpeljali smo prvo spopolnjevanje svetovalcev za kakovost v letu 2019
6. februarja 2019 je na ACS potekalo prvo letošnje srečanje svetovalcev za kakovost.
Več...
Nov program usposabljanja za pridobitev temeljnega znanja s področja presojanja in razvijanja kakovosti
Na ACS smo v letu 2017 razvili nov program usposabljanja za pridobitev temeljnega znanja iz kakovosti za osebje v izobraževanju odraslih.
Več...
Vabljeni k ogledu novega spletnega portala MOZAIK KAKOVOSTI
Na ACS smo v letu 2017 razvili spletno zbirko priporočil, pripomočkov in dobrih praks o samoevalvaciji v izobraževalni organizaciji - Mozaik kakovosti.
Več...
Pristop k samoevalvaciji POKI
Vabljeni k ogledu promocijske knjižice, ki opisuje model samoevalvacije izobraževanja odraslih - pristop POKI. Na voljo je v slovenskem in angleškem jeziku.
Več...
ŠOLA ZA HORTIKULTURO IN VIZUALNE UMETNOSTI CELJE

Kakovost   Dobitniki priznanj   2009   ŠOLA ZA HORTIKU...



Kakovosti ni mogoče opredeliti enopomensko, saj je definicij toliko, kolikor je ljudi, ki se s kakovostjo ukvarjajo. Lahko pa zatrdimo, da je to dolgotrajen proces, ki se nanaša na vse udeležence izobraževanja, na institucijo in okolje, v katerem smo. Ena izmed naših smernic vizije je postavitev celostnega sistema ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti, zato smo se ga pri nas lotili tako, da vse zaposlene spodbujamo k načrtnemu spremljanju in vrednotenju najprej lastnega dela. Skrb za vsakega posameznika je naša najpomembnejša naloga, in to nam potrjujejo tudi kandidati sami. Nešteto izrečenih besed zahvale nam je v pomoč na poti, ki jo vselej skupaj z njimi načrtujemo in se po njej vzpenjamo.

Šolo za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje smo še pred nedavnim poznali kot Srednjo vrtnarsko šolo Celje. Preimenovanje leta 2008 je za šolo pomembna razvojna prelomnica, saj se za novim imenom skrivata rast in širitev njene dejavnosti. V preteklih letih je namreč šola kot del Konzorcija biotehniških šol Slovenije sodelovala pri prenavljanju vseh izobraževalnih programov iz biotehnike in tako ob začetku šolskega leta 2007/08 začela izpeljevati povsem prenovljene izobraževalne programe: Vrtnar, Cvetličar, Hortikulturni tehnik ter višješolski študijski program Inženir hortikulture. O tej pomembni razvojni prelomnici v nagovoru kandidatom za vpis v izobraževanje odraslih so zapisali: »Vse v okolju se spreminja, zato smo tem spremembam sledili tudi mi. Dolga leta smo bili vodilni na področju hortikulture pri nas, zdaj pa se je trg izobraževalnih storitev povsem sprostil in tako tudi mi iščemo nove tržne niše in priložnosti v okolju. Pri vsem skupaj bomo še naprej gradili na tradiciji, znanju in sposobnostih, ki jih imamo, saj je to zagotovo najboljša popotnica za delo vnaprej.«

In res, prav bogata tradicija ob nenehni razvojni usmerjenosti je tisto, kar najbolj opredeljuje Šolo za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje. Njeni začetki namreč segajo v leto 1946, ko je tedanje Ministrstvo za kmetijstvo in gozdarstvo Slovenije ustanovilo prvo vrtnarsko šolo v Sloveniji. Že čez tri leta je iz enoletne nastala dveletna vrtnarska šola. Od tod lahko sledimo bogatemu razvoju in širjenju programske ponudbe ter uveljavljanju šole kot pomembnega dejavnika razvoja v lokalnem okolju in stroki. Naslednji razvojni mejnik je šola dosegla leta 2003, ko je bil ustanovljen vzgojno-izobraževalni zavod Vrtnarska šola Celje z enotama: Srednjo poklicno in strokovno šolo ter Višjo strokovno šolo. Višja strokovna šola za področje hortikulture je prve redne in izredne študente vpisala leta 2004. Šola zadnja leta sodeluje v mednarodnih izmenjavah. Njeni študenti in učitelji odhajajo po znanje v tujino, k njim pa prihajajo kolegi iz šol, včlanjenih v evropsko zvezo Flornet.

Šola ves čas razvija tudi izobraževanje odraslih, njihov delež sestavlja več kot tretjino vpisanih. Kako zelo je šola zavezana ideji izobraževalnega središča v stroki in okolju, pa kaže to, da poleg formalnega izobraževanja mladine in odraslih razvija še celo paleto neformalnih oblik učenja: objavljanje strokovnih člankov, predstavitve po radiu in televiziji, organizacija strokovnih seminarjev, tečajev, strokovnih predavanj, sodelovanje na številnih sejmih in drugih prireditvah, organiziranje dni odprtih vrat s strokovnimi predavanji ipd.

Skrb za kakovost izobraževanja in nenehen razvoj sodita med temeljne vrednote v delovanju Šole za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje. Leta 2005 se je šola pridružila nacionalnemu projektu Ponudimo odraslim kakovostno izobraževanje z namenom, da bi svoja prizadevanja in dosežke kakovosti primerjala z drugimi ter ugotovila, kaj bi bilo treba še dopolniti in izboljšati. Sočasno je šola sodelovala tudi pri drugih dejavnostih in projektih kakovosti v izobraževanju, npr. pri projektu Širjenje sistema zagotavljanja kakovosti v okviru Konzorcija biotehniških šol - pri tem se je še posebno ukvarjala z vprašanjem sodelovanja šole z okoljem. Leta 2006 je šola pridobila pravico do uporabe zelenega znaka kakovosti POKI, ki ga podeljuje Andragoški center Slovenije.

Velik napredek v razvoju, ki ga je Šola za hortikulturo in vizualne umetnosti Celje v zadnjih letih dosegla pri sistematični skrbi za kakovost, temelji na zavzetosti zaposlenih in veliki podpori vodstva šole. Gre za izobraževalno organizacijo, ki je lahko zgled, kako različne dejavnosti za razvoj kakovosti na različnih področjih delovanja šole povezati, uskladiti in jih preliti v vsakdanje življenje in delo zaposlenih.




 
    

English
POKI
Svetovalci za kakovost
Ekspertna zunanja evalvacija
Spodbude za kakovost
Slovar pojmov
Knji�na polica
Spletne zbirke
Nosilci znaka POKI
Dobitniki priznanj
Dogodki
Izobraževalno srečanje organizacij za Zeleni znak kakovosti

Drugo letno srečanje omrežja svetovalcev za kakovost

Predstavitev slovenskega pristopa k samoevalvaciji POKI na Nizozemskem
 (C) 2003-2024 Andragoďż˝ki center Slovenije, datum zadnje spremembe: 20. 12. 2019
zadetki: 0, raďż˝unalniďż˝ka izvedba: Franci Lajovic, Robert Šmalc, urednici: Jasmina Oreďż˝nik Cunja, Petra ďż˝maljcelj
Politika zasebnosti