|
Aktualne vsebineŽelite podaljšati oziroma pridobiti Zeleni znak kakovosti v letu 2020? Za organizacije, ki bi želele obnoviti ali na novo pridobiti pravico do uporabe Zelenega znaka kakovosti, bomo tudi v letu 2020 izpeljali postopek za podeljevanje znaka. Več...Z omrežjem svetovalcev za kakovost izobraževanja odraslih smo izpeljali drugo letošnje srečanje na ACS Na delavnici 23. oktobra 2019 na ACS so svetovalci za kakovost predstavili opravljeno delo pri razvoju spremljanja kakovosti dela učitelja. Več...Nov priročnik Na ACS smo v mesecu juliju natisnili novo strokovno učno gradivo v podporo delovanju svetovalca za kakovost izobraževanja odraslih z naslovom O MOJEM DELU SVETOVALKE ZA KAKOVOST. Več...Dan kakovosti na ACS Skupni akciji TVU Kakovost ustvarjamo vsi se je 17. maja 2019, na dan akcije, pridružil tudi Andragoški center Slovenije z Dnevom kakovosti na ACS. Več...Skupna promocijska aktivnost svetovalcev za kakovost v TVU 2019 V letu 2019 je bil med skupne akcije TVU prvič vključen dan, posvečen delu organizacij in posameznikov, povezanem s presojanjem in razvijanjem kakovosti izobraževanja odraslih. Več...Izpeljali smo prvo spopolnjevanje svetovalcev za kakovost v letu 2019 6. februarja 2019 je na ACS potekalo prvo letošnje srečanje svetovalcev za kakovost. Več...Nov program usposabljanja za pridobitev temeljnega znanja s področja presojanja in razvijanja kakovosti Na ACS smo v letu 2017 razvili nov program usposabljanja za pridobitev temeljnega znanja iz kakovosti za osebje v izobraževanju odraslih. Več...Vabljeni k ogledu novega spletnega portala MOZAIK KAKOVOSTI Na ACS smo v letu 2017 razvili spletno zbirko priporočil, pripomočkov in dobrih praks o samoevalvaciji v izobraževalni organizaciji - Mozaik kakovosti. Več...Pristop k samoevalvaciji POKI Vabljeni k ogledu promocijske knjižice, ki opisuje model samoevalvacije izobraževanja odraslih - pristop POKI. Na voljo je v slovenskem in angleškem jeziku. Več... |
|
|
|
Usposabljanje za uporabo modela samoevalvacije POKI - v obdobju 2010 - 2011 se usposablja skupina POKI 6
|
|
|
Doc. dr. Janez Mayer se z udeleženci pogovarja o pomenu izgradnje kulture dobre skupnosti kot pomembnemu dejavniku razvoja kakovosti v organizaciji
dr. Marko Radovan pri metodološkem svetovanju udeležencem
Članici skupine za kakovost z Ljudske univerze Jesenice sta predstavili proces oblikovanja poslanstva, vizije in vrednot na njihovi ljudski univerzi
Predaja zapisa kolegialne presoje kakovosti spletnih strani med udeleženkama delavnice
Predavatelj Miran Morano med usmerjanjem udeležencev, kako pristopiti do zunanjih sodelavcev in jih animirati za sodelovanje v aktivnostih za presojanje in razvijanje kakovosti
Članici skupine za kakovost iz izobraževalne organizacije INVEL d.o.o. iz Velenja med predstavitvijo kvalitativne ocene dela v projektu
Ocena gostujočih predavateljev, ki jo je podala predstavnica Ljudske univerze Jesenice
|
Januarja 2010 je s svojim delom v projektu POKI začela skupina POKI 6. V prvem letu sodelovanja pri projektu POKI so organizacije s pomočjo udeležbe na devetih delavnicah na Andragoškem centru Slovenije opravile naslednje dejavnosti: - opredelile so poslanstvo, vizijo in vrednote;
- opravile so analizo SWOT in analizo dokumentacije na šestih področjih kakovosti modela za presojanje in razvijanje kakovosti POKI ter ugotovile, katere so njihove prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti;
- pripravile so seznam interesnih skupin, s katerimi sodelujejo;
- na podlagi ugotovljenega stanja so izbrale štiri kazalnike kakovosti in izdelale samoevalvacijski načrt. V njem so opredelile samoevalvacijska vprašanja, sodelujoče subjekte in metode, z uporabo katerih so izpeljale presojanje kakovosti;
- izpeljale so presojo kakovosti z metodo (spletnega) anketiranja, intervjuvanja, analize dokumentacije in zgledovanja (benchmarking);
- potek samoevalvacije in ugotovitve so zapisale v obliki samoevalvacijskega poročila;
- izpeljale so razprave o ugotovitvah samoevalvacije v svojih kolektivih.
Ker je splet pomemben vir informacij za uporabnike za udeležence pa tudi za partnerje, so organizacije ob načrtovanju in izpeljavi samoevalvacije razmišljale tudi o tem, kako pravilno načrtovati spletne strani in nastopati na spletu ter v obstoječe spletne strani uvrstiti poglavje o kakovosti. V drugem letu (2011) sodelovanja v projektu so izobraževalne organizacije doslej: - pripravile akcijski načrt za razvoj kakovosti;
- pričele z vpeljavo začrtanih izboljšav kakovosti.
Poleg načrtovanih aktivnostih, ki jih organizacije vpeljujejo v svojem okolju, se člani skupin za kakovost iz izbranih izobraževalnih organizacij udeležujejo tudi delavnic, ki jih organiziramo na Andragoškem centru Slovenije, na katerih si poglobijo znanje s področja kakovosti izobraževanja odraslih in pridobijo povratne informacije na pripravljene izdelke. V letu 2011 so se tako udeleženci na štirih delavnicah: - seznanili s pomenom ustvarjalnosti v timu;
- prejeli povratne informacije o pripravljenih akcijskih načrtih za razvoj kakovosti in izdelanih listinah kakovosti;
- seznanili z različnimi spodbudami (zeleni znak POKI, priznanja za kakovost), ki jih Andragoški center Slovenije podeljuje organizacijam in posameznikom, ki sistematično skrbijo za svojo kakovost in kakovost svojih storitev v izobraževanju odraslih;
- pridobili novo znanje o različnih vidikih kakovosti svetovalne dejavnosti v izobraževanju odraslih;
- opravili kolegialno presojo spletnih strani sodelujočih izobraževalnih organizacij;
- pridobivali novo znanje o tem, kako k razvojnem delu za kakovost pritegniti zunanje sodelavce, s katerimi izobraževalna organizacija sodeluje;
- opravili in predstavili kvalitativno oceno opravljenega razvojnega dela na področju kakovosti v izobraževalni organizaciji v času trajanja dvoletnega projekta POKI;
- seznanili z evalvacijo izpeljanih aktivnosti na področju razvijanja kakovosti na spletnih straneh sodelujočih izobraževalnih organizacij;
- seznanili z možnimi smermi razvoja kakovosti v izobraževalni organizaciji po zaključku sodelovanja v projektu POKI.
Udeleženci so na vseh delavnicah tudi poročali, kako poteka uresničevanje akcijskih načrtov za vpeljevanje izboljšav v njihovih organizacijah.
|
|
|
|