Stran je bila v uporabi in posodabljana do konca leta 2019. Vabimo vas na ogled vsebin o kakovosti izobraževanja odraslih na novi spletni strani: https://kakovost.acs.si/.

Domov
Kdo smo
O projektu POKI
Trenutne dejavnosti
Razvoj projekta
in pomembni mejniki
Spremljanje in evalvacija projekta POKI
Aktualne vsebine
Želite podaljšati oziroma pridobiti Zeleni znak kakovosti v letu 2020?
Za organizacije, ki bi želele obnoviti ali na novo pridobiti pravico do uporabe Zelenega znaka kakovosti, bomo tudi v letu 2020 izpeljali postopek za podeljevanje znaka.
Več...
Priprava pregleda pomembnih interesnih skupin

Kakovost   POKI   Samoevalvacija v POKI   Potek samoevalvacije   Priprava pregle...

Naslednji premislek, ki ga opravimo v projektu POKI, je, katere so za izobraževalno organizacijo pomembne interesne skupine. Premislimo o skupinah, ki lahko pomembno vplivajo na kakovost delovanja izobraževalne organizacije ali pa izobraževalna organizacija s svojim delovanjem vpliva nanje.


Udeleženci so na delavnici na izviren način prikazali pomembne interesne skupine in njihove interese

Vsaka izobraževalna organizacija opredeli najpomembnejše notranje in zunanje interesne skupine (zaposleni, udeleženci, delodajalci, strokovne institucije...). Opravi analizo, koliko in kako so te interesne skupine doslej že sodelovale pri opredeljevanju, presojanju in razvijanju kakovosti, ter premisli o načinih njihovega sodelovanja v teh procesih v prihodnje.


 
    
Na�in vstopanja v projekt POKI
Sodelujo�e izobra�evalne organizacije
Samoevalvacija v POKI
Potek samoevalvacije
Izobra�evanje in svetovanje
U�ni koti�ek
Spletne zbirke
Nosilci znaka POKI
Dobitniki priznanj
Dogodki
Izobraževalno srečanje organizacij za Zeleni znak kakovosti

Drugo letno srečanje omrežja svetovalcev za kakovost

Predstavitev slovenskega pristopa k samoevalvaciji POKI na Nizozemskem
 (C) 2003-2025 Andragoďż˝ki center Slovenije, datum zadnje spremembe: 20. 12. 2019
zadetki: 0, raďż˝unalniďż˝ka izvedba: Franci Lajovic, Robert Šmalc, urednici: Jasmina Oreďż˝nik Cunja, Aleksandra Radojc